<3

Vecheras je noch kad se odrichem svega, Odrichem se ljubavi i osjechaja, Al zadrzhavam pravo na suze Neka mi one prave drushtvo dok ti grlish nju Budi s njom kad volish ju, Mene ionako nikada nisi, Ja sam bila samo stepenica, Tvoj korak izmedju proshlosti i buduchnosti, Ja sam bila neka utjeha Koja se u krivo vrijeme na krivom mjestu nashla. Nisi me volio,znam… Da jesi nebi me prebolio za jedan dan..ili cak i manje…. Osjecham se jadno,napushteno i odbacheno, Nije lako voljeti nekoga tko za tebe nishta ne osjecha. Zbog tebe mrzim se…. I zato se odrichem svega, Odrekla sam se i njega koji me volio, Ali nisam mu mogla ljubav krasti a nista ne uzvrachati, Njegova ljubav mi ne treba… Zelim biti sama,do daljenjega, Ne zhelim nikoga kad nemogu imati onoga, Zbog kojeg jedino moje srce brze zakuca. Odrichem se svega… Al zadrzavam pravo da ti kazem kako ti sa njom ne zhelim srechu! Reci da sam okrutna, Zhao mi je ali ne mogu gledati tebe sa njom Dok ja se raspadam. Kletva koju sam na tebe bacila Mene samu je dostigla…. Neznam kada cu opet moci nekoga voljeti, Jer poslije tebe se bojim ljubavi… To mi vishe i nije bitno, Jer nochas se odrichem svega shto ima veze sa tim osjechajem, Postajem hladna i daleka… I zato hvala ti… Jer nitko me vishe neche mochi povrijediti ..

5 komentara

Komentariši